woensdag 6 maart 2013

Creatief!??


Jij bent zo creatief!!
Als ze dat tegen mij zeggen
denk ik al: 
nu komt het.. wat moet ik doen?
Deze keer was het vriendschapsbandjes knopen.
De hele bovenbouw 
voor de hele onderbouw..

Is dat haalbaar?
Na wat gepruts 
heb ik samen met een collega 
een makkelijk bandje ontdekt 
die iedereen van af een jaar of 8 kan..
En de kinderen zijn er verslaafd aan.

En ik ook..
Deze komt aan de nieuwe gehaakte schooltas 
voor onze jongste (en enigste) meid
In haar lievelingskleuren.

                                



                                                                                                                
                           

3 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwwwwww toen je dat begon te schrijven DACHT ik al er komt iets ha ha ha

    druk dus mee bezig geweest ziet er leuk uit
    en ook de tas
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww Hitjes wat een gave bandjes zeg, je hoeft je niet te vervelen,dat is heel duidelijk.
    En je tas is ook enorm mooi ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Hitsje wat mooi! Je haakt lekker door! Nog gefeliciteerd met je moeder, de granny rectangle vlaggetjes stonden er vast mooi!

    BeantwoordenVerwijderen