donderdag 21 februari 2013

Knutselplankje of verzamelplankje..

Ik blog wel overdreven veel deze week.
Komt door de vakantie. 
Ik heb tijd over..
De omslag doek is al een stuk verder.
Ik post natuurlijk een foto als hij af is.
En een warm welkom voor al nieuwe volgers!!
20 nu in totaal 
dat is een mooi rond getal.




Hier in huis stromen 
de knutsel werkjes 
vaak in grote getallen binnen.
De mooiste mogen op het plankje
Er staat van alles..
(Ook niet zelfgemaakte spullen)
Zelfs een zakje
met een Yen erin.
In China krijgt elk kind met
het Chinese nieuw jaar 
zo'n zakje.
Wisten jullie dat je van 1 Yen in China 
twee Bapao  broodjes kan kopen?!
 







2 opmerkingen:

  1. Nee dat wist ik niet zeg!
    Zo leer je nog eens wat.
    Wat ziet het er zeer gezellig uit bij je!
    20 Volgers op naar meer, ik had je al een x gelinkt, maar ga het nog een x doen.
    Lieve groetjes Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. no 21 is in da house
    via hester ( mijn tweelinzusje )haar facebook tip hier gekomen!!!

    nee dat wist ik ook niet ha ha

    wat een gezelligheid zo op de plank
    enne mocht je eens bij me willen kijken
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen